Kompleksowy warsztat, dostosowany do wyzwań komunikacyjnych, przed którymi stoją dziś zespoły.
DLA KOGO:
Warsztaty dedykowane są zespołom, zarówno nowym jak i tym z dłuższą historią działania. Pomagamy ustalić lub poprawić komunikację, a tym samym współpracę. Uczymy rozwiązywania konfliktów i wspieramy budowanie zaufania.
Jeżeli w Twoim zespole:
- coraz częściej dochodzi do nieporozumień i błędów
- widoczny jest brak zaangażowania
- pojawia się problem z braniem odpowiedzialności
- wszyscy są świadomi konfliktu w zespole, ale brakuje wewnętrznych sił do zaopiekowania się nim
- potrzebujecie ustalić wasz system komunikacji
- rozważacie wdrożenie Employer Brandingu
To ten warsztat jest dla Was!
ETAPY DO NOWEJ KOMUNIKACJI
Przed każdym warsztatem przeprowadzamy analizę potrzeb, rozmawiając z liderami i innymi osobami z zespołu, którzy będą w nim aktywnie uczestniczyć. Jest to ważne z punktu widzenia faktycznej użyteczności warsztatu i jego adekwatności do aktualnej sytuacji.
Zapraszamy na 2-dniowy warsztat zamknięty, dedykowany tylko Waszemu zespołowi, w którym przyjrzymy się rzeczywistej komunikacji i związanymi z nią wyzwaniami. Pełen praktyki, minimum teorii.
AGENDA DZIEŃ 1
PROPOZYCJA
[1] POTRZEBY I CELE
W pierwszym etapie pracujemy nad ustaleniem, w jakim miejscu znajduje się zespół. Skąd pomysł na pracę nad komunikacją. Przed jakimi wyzwaniami aktualnie stoicie.
Na podstawie analizy problemów, wyzwań oraz potrzeb wspólnie z całym zespołem zajmujemy się wypracowaniem i zdefiniowaniem celów nowego modelu komunikacji.
[2] KOMUNIKACJA WERBALNA I NIEWERBALNA
Wspieramy w budowaniu umiejętności prawdziwej komunikacji, zarówno słownej, jak i niewerbalnej.
Zespół odkrywa własne preferencje komunikacyjne i ćwiczy umiejętność zauważania niewerbalnych przekazów. Towarzyszymy w wypracowaniu własnej, zrozumiałej dla każdego w zespole komunikacji.
[3] BARIERY W KOMUNIKACJI
Pomagamy uczestnikom w identyfikowaniu i pokonywaniu barier komunikacyjnych, które mogą utrudniać efektywną współpracę w zespole.
Dzięki zdobytym narzędziom i strategiom, zespół będzie lepiej radzić sobie z konfliktami, nieporozumieniami oraz innymi trudnościami w komunikacji.
AGENDA DZIEŃ 2
PROPOZYCJA
[4] ZAUFANIE I OTWARTOŚĆ
Ćwiczymy budowanie zaufania oraz otwartości. Pomagamy w zauważeniu wzajemnym szacunku.
Ćwiczenia, takie jak gry zespołowe i odgrywanie ról, są często wykorzystywane do budowania silnych relacji. Pomagamy w zwiększeniu empatii, zrozumienia i zaufania wśród uczestników.
[5] WSPÓŁPRACA I DZIELENIE SIĘ WIEDZĄ
Uczestnicy uczą się metod na wykorzystanie siły współpracy, rozwijania innowacyjności oraz wzmacniania efektywności zespołowej.
Wykorzystując praktyczne ćwiczenia, uczymy się aktywnie słuchać, udzielać konstruktywnych informacji zwrotnych, dzielić się obowiązkami i podejmować decyzje.
[6] WZMACNIANIE NOWEJ KOMUNIKACJI
Uczymy, jak budować zaufanie, dzielić się wiedzą i doświadczeniem oraz tworzyć atmosferę pracy opartą na otwartości i wzajemnym wsparciu.
Nasze warsztaty dedykowane Komunikacji i Współpracy to 99% praktyki i tylko 1% teorii. Angażujące ćwiczenia, dyskusje, role-paying, praktyczne case studies, gry i wyzwania, a to wszystko przeplatane ice-breakerami, pozwoli zbudować solidne podstawy do dobrej komunikacji w Twoim zespole.
Podczas warsztatów jesteśmy w działaniu, m.in. ćwiczymy style komunikacji, trenujemy rozwiązywanie problemów oraz udzielanie czy otrzymywanie informacji zwrotnych.
Niezależnie od tego, czy chcesz aby Twój zespół był bardziej innowacyjny, wydajniej realizował projekty, czy po prostu lepiej pracował, ten warsztat zapewni narzędzia, które pomogą Wam lepiej się komunikować, współpracować i osiągać założone wyniki. A to wszystko w atmosferze pełnego zaufania i szacunku.
ZAPROJEKTUJEMY DLA CIEBIE WARSZTAT
Skontaktuj się z nami. Razem zaprojektujemy warsztat dopasowany do Twoich potrzeb i wyzwań.